اعزام دانشجویان پسر به عتبات از ۲۱ شهریور آغاز می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعزام دانشجویان پسر به عتبات از ۲۱ شهریور آغاز می شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری حجت الاسلام محمدرضا فقیهی؛ در خصوص زمان اعزام دانشجویان پسر به عتبات گفت: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات در هفدهمین دوره از روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه با اعزام دو کاروان از استان های تهران و مرکزی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص مجموع آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات تا امروز گفت: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و تا آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و تا به امروز ۱۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی عتبات عالیات شده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در طول سفر برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم افزود: قبل از اعزام به همه دانشجویان یک بسته فرهنگی که شامل یک نرم افزار و دو کتاب است، داده خواهد شد که از این بسته فرهنگی سوالاتی در قالب مسابقه چراغ راه هدایت طراحی شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: در نجف بازدید از بیت امام (ره)، کتابخانه آیت الله امینی، صافی صفا و در کربلا همایش احلی من العسل و بازدید از اماکن معنوی آن را برای دانشجویان اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

فقیهی در خصوص تعداد اعزام کاروان‌ها در طول روز نیز گفت:روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی از سراسر کشور راهی عتبات عالیات می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار