اعطای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به فعالان هنری خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مسئول تسهیلات و امور اشتغال اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت نام تسهیلات حمایتی قرض الحسنه ویژه فعالان هنری استان از طریق سایت تحفه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی رحیمی زیوار مسئول تسهیلات و امور اشتغال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور حمایت از کسب و کار‌های فرهنگی و هنری استان خوزستان، ثبت نام تسهیلات حمایتی قرض الحسنه ویژه فعالان هنری آغاز شد.

او افزود: متقاضیان در رشته‌های نمایش، آموزشگاه‌های آزاد هنری، موسیقی، هنر‌های تجسمی، مد و لباس و مؤسسات تک منظوره در همه گرایش‌های هنری می‌توانند با مراجعه به سایت تحفه به نشانی https://tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات مذکور اقدام کنند.

رحیمی زیودار اظهار داشت: متقاضیان قبل از ثبت نام باید از قسمت اطلاعات سامانه تحفه، مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، کاربرگ ارائه تسهیلات مرتبط با رشته شغلی خود را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات کاربرگ، مطابق راهنمای موجود در سامانه تحفه در زمان ثبت نام در قسمت مدارک طرح بارگذاری کنند.

مسئول تسهیلات و امور اشتغال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: پس از ثبت‌نام و تکمیل پرونده متقاضیان، درخواست‌ها در کارگروه‌های استانی بررسی و پس از تائید اولیه، پرونده برای بررسی و پرداخت به صندوق کارآفرینی امید ارجاع می‌شود و کارمزد تسهیلات ۴ درصد، سقف مبلغ ریالی تعیین‌شده حداکثر ۱۰۰۰ میلیون ریال و دوره بازپرداخت وام حداکثر ۶۰ ماه است.

اخبار استان اخبار