اعلام جزئیات انتخاب رشته داوطلبان دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۴۰ کد رشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.

بنا بر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد شناسه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org مراجعه و ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر ۴۰ کد رشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است کارت اعتباری انتخاب رشته به مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال را از طریق سامانه فوق خریداری نمایند. با توجه به این که پس از خریداری کارت اعتباری ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

گفتنی است عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

قابل توجه است که معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته /محل های انتخابی داوطلبان در اولویت های ۴۰ گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محل های انتخابی خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار