15 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام جایزه های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام جزئیات جایزه‌ تحصیلی بنیاد نخبگان به دانشجویان استعداد برتر ارشد و دکتری

متقاضیان شرکت در فراخوان اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر از سوی بنیاد ملی نخبگان تا نیمه مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر»، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، اعتبار پژوهش‌یاری، اعتبار فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی، اعتبار ارتباطات علمی و اعتبار توان‌مندی کارآفرینی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور اعطا می‌کند.

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر»، تسهیلات ویژه‌ای را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور اعطا می‌کند.

اطلاعیه

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر»، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبة دانشجویی ، اعتبار آموزش‌یاری، اعتبار پژوهش‌یاری، اعتبار فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی، اعتبار ارتباطات علمی و اعتبار توان‌مندی کارآفرینی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور اعطا می‌کند.

شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات و مهم‌ترین نکات آن به شرح زیر است:

دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397» (کلیک کنید) هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

ثبت نام دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها از تاریخ 1397/04/05 آغاز می‌شود و فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، پانزدهم مرداد ماه سال جاری است. ضروری است دانشجویان متقاضی، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مثبته، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir (کلیک کنید) بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 1397/05/15 گزینه «درخواست بررسی پرونده برای جایزه‌های تحصیلی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب کنند. شایان ذکر است این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

تذکر1. آخرین معدل تحصیلی متقاضیان، از دانشگاه محل تحصیل استعلام خواهد شد و در این خصوص نیازی به درج مدرک در سامانه نیست؛ اما برای معدل‌های مقاطع قبلی، لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.

تذکر2. زمان ثبت نام دانشجویان نوورود در هر یک از مقاطع تحصیلی، مهر ماه سال جاری خواهد بود که اطلاعیه آن متعاقباً در وب‌گاه بنیاد درج خواهد شد.

پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. ثبت اطلاعات ،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
تذکر 3. با توجه به این که سامانه سینا به تازگی راه‌اندازی شده است، بدیهی است مانند هر سامانه دیگری، در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه خواهد شد که با صبوری و همراهی مخاطبان و نیز دریافت بازخوردهای آنان، به تدریج مرتفع خواهند شد. از این رو خواهشمند است مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص سامانه سینا، به نشانی contact-us@bmn.ir ارسال فرمایید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار