اعلام جزئیات درج معدل جهت ثبت نام کنکور دکتری ۹۷

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام جزئیات درج معدل جهت ثبت نام کنکور دکتری ۹۷

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد لازم است جهت ثبت نام آزمون دکتری ۱۳۹۷ نسبت به درج معدل خود تا پایان شهریور ۹۶ اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکور دکتری ۱۳۹۷ که فارغ‌التحصیل شده‌اند، لازم است معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه‌ای خود را در ردیف‌های مربوطه تقاضانامه درج نمایند. همچنین داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده‌شده در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه‌ای خود را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ در تقاضانامه درج نموده و نسبت به تکمیل و تأیید فرم معدل مندرج دفترچه ثبت‎نام کنکور دکتری ۹۷ از سوی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای خود اقدام نموده و آن را نزد خود نگهداری نمایند، تا در صورت قبولی به مؤسسه محل قبولی ارائه گردد.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا ۹۶/۱۱/۳۰ و یا ۹۷/۶/۳۱ در دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‎ای فارغ‌التحصیل می‌شوند، در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه، می‌توانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‎التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰/۱۱/۹۶) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده‌شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۱۳۹۷/۶/۱۳) خود تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ اقدام نمایند.

گفتنی است دانشجویان سال آخر و یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای (به جز فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای عمومی دامپزشکی و دکترای پزشکی)، که معدل آنان کمتر از ۱۴ می‌باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

داوطلب باید در زمان مراجعه به دانشگاه، معدل خود را با مدرک معتبر به دانشگاه‌ها ارائه دهد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار