اعلام زمان برگزاری آزمون اصلح جبرانی برای مهارت آموزان سال ۹۵

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

اعلام زمان برگزاری آزمون اصلح جبرانی برای مهارت آموزان سال ۹۵

کچوئیان با اشاره به افراد مشمول آزمون اصلح جبرانی، زمان برگزاری این آزمون را اعلام کرد.
به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت از برگزاری بخش کتبی آزمون جبرانی اصلح مهارت آموزان ورودی سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: آن تعداد مهارت­ آموز ورودی سال ۹۵ که وضعیت نهایی ارزشیابی صلاحیت­‌های حرفه­ای آن‌ها به صورت ناتمام اعلام شده است می‌توانند روز جمعه ۲۳ آذرماه سال جاری در آزمون جبرانی اصلح شرکت نمایند.

کچوئیان تاکید کرد: این آزمون ویژه مهارت­ آموزانی است که وضعیت نهایی اصلح آن‌ها در کارنامه صادر شده از سوی مرکز سنجش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پس از بررسی اعتراضات به صورت ناتمام اعلام شده است.

چه کسانی مشمول آزمون جبرانی هستند؟
عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان ناتمام بودن فرایند اصلح، غیبت افراد در آزمون، مجاز نبودن افراد برای شرکت در آزمون برگزار شده مرداد ماه، عدم پایان پودمان‌های آموزشی و کسب نشدن حدنصاب نمره در آزمون کتبی اصلح را از جمله ویژگی‌های لازم برای شرکت مهارت آموزان در آزمون آذرماه سال جاری برشمرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نحوه و فرآیند ثبت نام افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح مهارت آموزان ورودی سال ۱۳۹۵ متعاقباً از طریق سایت دانشگاه و مرکز سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در پایان اظهار کرد: فرایند ارزیابی، دروس امتحانی و چارچوب سنجش همانند آزمون مرداد ماه گذشته است.

اخبار آموزش و پرورش اخبار