اعلام زمان بندی سازماندهی نیروی انسانی / 20 مردادماه آغاز سازماندهی دبیران دوره متوسطه دوم

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

اعلام زمان بندی سازماندهی نیروی انسانی / 20 مردادماه آغاز سازماندهی دبیران دوره متوسطه دوم

مدیرآموزش و پرورش بهبهان گفت: سازماندهی دبیران گروه نظری دوره متوسطه دوم از 20 مردادماه طبق برنامه زمان بندی آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی، با بیان اینکه سازماندهی نیروی انسانی یک ضرورت است، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این مدیریت سازماندهی نیروی انسانی بر اساس ضوابط و قوانین، در راستای اجرای شیوه نامه پروژه مهر است.

وی در ادامه نیروی انسانی را مهمترین سرمایه آموزش و پرورش برشمرد و افزود: برنامه ریزی برای سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در جهت توزیع عادلانه در مدارس شهر و روستا و ارتقاء کیفیت آموزشی امری مهم و قابل توجه است.

عبدی پور با اشاره به ارسال بخشنامه برنامه زمان بندی سازماندهی دبیران رشته های گروه نظری متوسطه دوره دوم با تفکیک رشته و جنسیت به مدارس، افزود: از 20 مردادماه به مدت 8 روز دبیران زن و مرد متوسطه دوره دوم شهرستان بهبهان در دو نوبت صبح و عصر بصورت کلی سازماندهی می شوند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان کرد: در سازماندهی دبیران دوره دوم متوسطه، 387 دبیر بهبهانی شامل 219 دبیر زن و 168 دبیر مرد براساس امتیازات فضلی برای دریافت ابلاغ و تعیین آموزشگاههای محل تدریس در دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی شرکت می کنند.
عبدی پور در پایان ضمن تقدیر از کارکنان آموزش و پرورش بهبهان که در سال تحصیلی 97-96 در امر بهبود کیفیت گامهایی موثری برداشتند، اظهار کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز با تلاش و پشتکار همکاران شاهد ارتقاء کیفیت آموزش باشیم.

برنامه سازماندهی نیروی انسانی گروه نظری دوره دوم متوسطه شهرستان بهبهان

اخبار آموزش و پرورش اخبار