اعلام زمان جذب متقاضیان هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از استخدام 500 نفر از متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از میان دانشکده های مختلف پزشکی و پیراپزشکی طی هفته آینده خبر داد.
ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: جذب 500 نفر از متقاضیان هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از میان دانشکده های مختلف پزشکی و پیراپزشکی هفته آینده در سطح کشور آغاز می شود.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: روش این آزمون به صورت ساده ای طراحی شده است و بلافاصله بعد از تائید افراد اجازه عقد قرارداد و اشتغال فرد تائید شده به دانشگاه مورد نظر داده می شود.
وی بیان داشت: حسن بسیار خوب این آزمون که تنها توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد این است که افراد بلافاصله بعد از کسب شرایط جذب هیات علمی به دانشگاه مورد نظر جهت قرارداد استخدامی ممعرفی می شوند.
وی شرایط شرکت کنندگان هیات علمی را متخصصین دارای برد عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، افراد متقاضی جذب هیات علمی، دارای شرایط سنی پایین تر از 45 سال سن و درجه cv بالا بوده و از شاگردان فارغ التحصیل ممتاز و دارای مقالات isi منتشر شده باشند.
ابطحی خاطرنشان کرد: علاوه برآزمون کتبی در آزمون شفاهی نیز شرایط تخصص افراد شرکت کننده بهتر ارزیابی می شود.
ابطحی گفت: حداکثر تا 4 یا 5 روز آینده سامانه جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام متقاضیان فعال می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار