اعلام زمان مراجعه متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی و حرفه ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریور ماه سال ۹۸ دانشگاه فنی و حرفه ای باید در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲ و ۳ دی ماه ۱۳۹۸ مدارک اعلام شده را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریور ماه سال ۹۸ دانشگاه فنی و حرفه ای که از طریق سامانه پیامکی و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، می بایست در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲و۳ دی ماه ۱۳۹۸ نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام کنند.

این متقاضیان باید، اصل و کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) و رزومه علمی را ارائه کنند.

همچنین، مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، و افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، و جشنواره‌های ملی را ارائه کنند.

همچنین مدارک مربوط به، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت  های فناوری و سایر مدارک مرتبط به حوزه پژوهشی را ارائه کنند.

 مدارک آموزشی از جمله سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته،  های آموزشی و مدارک اجرایی مانند  عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی‌نامه‌های مرتبط با توانمندی های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه های تخصصی) و سایر مدارک مرتبط با حوزه اجرایی را ارائه کنند.

متقاضیان در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲ و ۳ دی ماه فرصت دارند از ساعت ۹ صبح الی ۱۳  به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب مدارک مذکور را تحویل دهند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که نقص پرونده‌ی آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. می‌بایست نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار