اعلام مدارک لازم جهت مصاحبه معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک سپه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام مدارک لازم جهت مصاحبه معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک سپه

محل و برنامه زمانبندی شده برای انجام مصاحبه استخدامی از داوطلبان استخدام
بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس نتایج مندرج درکارنامه منتشره در تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور، جهت بررسی مدارک به این بانک مراجعه کرده و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها بررسی و تأیید گردیده می‌رساند؛ براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک، نتایج مربوط به معرفی‌شدگان دو برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و اطلاعیه های بعدی این بانک که در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع و اقدام لازم معمول نمایند.
تذکر مهم: شایان ذکر است داوطلبانی که در اعلام نتایج مرحله اول (سه برابر ظرفیت برای ارائه مدارک استخدامی) در رتبه سوم شغل محل قرار گرفته بودند، با توجه به معرفی ۲ برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه استخدامی، در عداد معرفی شدگان اخیر قرار نگرفته اند.
لازم به ذکر است مدارک استخدامی مورد نیاز برای ارائه از سوی داوطلبان استخدام در بانک سپه برای بررسی و تطبیق آن با شرایط آگهی استخدامی اعلام شد لطفا از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

برای دریافت فایل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت بانک سپه اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار