اعلام مهلت مجدد ویرایش ثبت نام دکتری وزارت بهداشت/ ۷۵۰۰ نفر در آزمون ثبت نام کردند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام مهلت مجدد ویرایش ثبت نام دکتری وزارت بهداشت/ ۷۵۰۰ نفر در آزمون ثبت نام کردند

رئیس سنجش آموزش پزشکی از مهلت مجدد ویرایش ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ خبر داد.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهلت مجدد ویرایش ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ خبر داد و گفت: مهلت مجدد ویرایش برای داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی ۹۸ ثبت نام کرده ‌اند، ۱۲ تا ۱۴ اسفند فراهم خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از ۱۶ بهمن آغاز شده بود، گفت: داوطلبان تا دیروز ٢٧ بهمن فرصت داشتند مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند و حال فرصت ویرایش مجدد اطلاعات ثبت نامی را فراهم کرده ایم.

اعلام ظرفیت اولیه دکتری وزارت بهداشت برای نخستین بار
وی با اشاره به اعلام ظرفیت اولیه دکتری وزارت بهداشت نخستین بار در کنکور سال ۹۸ گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند فهرست اعلام شده ظرفیت دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی ۹۸ اولیه است و احتمال تغییر در آن وجود دارد و ممکن است تا ظرفیت‌ها برخی دانشگاه‌ها اضافه یا حذف شود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قبال اسکان و تأمین خوابگاه دانشجویان تعهدی ندارند، گفت: دانشگاه‌ها باتوجه به امکانات خوابگاه به دانشجویان می‌دهند و هر دانشگاه در وب سایت خود در این مورد اطلاع رسانی می‌کند.

وی با اشاره به شماری از دانشگاه‌ها که خواب ندارند، گفت: طبق اطلاعیه‌ها دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، اصفهان، تبریز، سمنان، شیراز، گلستان، گیلان، مازندران، یزد خوابگاه ندارند و دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان و کاشان خوابگاه خودگردان دارند.

پذیرش در دانشگاه‌ها آزاد در رشته‌های علوم پزشکی
رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پذیرش در دانشگاه آزاد گفت: پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه است و داوطلبان به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل در دوره‌های شهریه پرداز مشروط به پرداخت شهریه است، اظهار کرد: شهریه را دانشگاه‌ها اعلام می‌کنند و داوطلبان برای اطلاع از میزان آن به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار