اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دهه سوم شهریور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دهه سوم شهریور

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون این دانشگاه گفت: نتایج نهایی این دوره‌ها احتمالا در دهه سوم شهریور از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر امیررضا شاهانی درباره آمار نهایی تعداد متقاضیانی که برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: مهلت انتخاب رشته در رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ روز ۲۶ مرداد به پایان رسید و بیش از ۲۳۰ هزار نفر فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کردند.

وی از رشد ۲۰ درصدی تعداد ثبت‌نام کنندگان در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: نتایج نهایی این دوره‌ها احتمالا در دهه سوم شهریور از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از امکان ثبت‌نام متقاضیان در دوره‌های بدون آزمون خبر داد و گفت: داوطلبان رشته‌های بدون آزمون همچنان می‌توانند براساس علاقه‌مندی خود رشته‌ها را انتخاب کنند و سامانه برای این دسته از داوطلبان کماکان باز است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شاهانی با اعلام انتخاب رشته بیش از ۶۱ هزار نفر در رشته‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته‌های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج دوره‌های بدون آزمون اواخر شهریور اعلام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار