اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان آزمون اصلح/برگزاری آزمون جبرانی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

مسئول برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ از اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان این آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کچوئیان، از اعلام نتایج نهایی مؤلفه‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات برخی مهارت آموزان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض ثبت شده مهارت آموزان در سامانه هدف با تشکیل کارگروه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.

این مقام مسئول، تصریح کرد: این افراد می‌توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اعلام تعداد ۱۰ هزار و ۷۹۹ نفر شرکت کننده آزمون آذر ماه سال جاری تصریح کرد: در نخستین مرحله این آزمون تعداد ۹ هزار و ۲۱۲ نفر از مهارت آموزان با موفقیت از آزمون گذر و در مرحله اعتراض، پس از احتساب نمرات تدریس عملی و مؤلفه فرهنگی با تغییر صورت گرفته در نمره کتبی اصلح، با ثبت اعتراض تعداد ۷۷۷ نفر مهارت آموز در سامانه هدف ۵۱۸ نفر قبول و در نهایت ١ /۹۰ درصد افراد شرکت کننده در آزمون اصلی مهارت آموزان ماده ۲۸ موفق به کسب حد نصاب نمره و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در ادامه گفت: در مرحله بررسی برخی اعتراض‌های مورد تأیید و پذیرش کمیسیون آزمون، بازنگری مجدد انجام و با تغییر در امتیاز مؤلفه ها، نمره نهایی اکتسابی مهارت آموزان مشمول، تعدیل شد.

این استاد دانشگاه، از برگزار شدن آزمون جبرانی اصلح اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه سال جاری سخن گفت و افزود: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون جامع آذر ماه نشده اند می‌توانند با شرکت در آزمون جبرانی با کسب حد نصاب نمره، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت کنند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نحوه برگزاری آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در پایان یادآور شد: زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار