اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۹ آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای «نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش» را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه ۱۳۹۹ (موضوع مجوز ۳۱ اردیبهشت ۹۹ سازمان اداری واستخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور بعد از طی مراحل قانونی و تأیید صلاحیت های عمومی آنان از سوی گزینش، جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی ارسال شده است.

بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگان رشته‌های شغلی «هنرآموز» و «استادکار» و «دبیرکاروفناوری» جهت اطلاع، ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه، به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی https://www.sru.ac.ir  مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان سایر رشته‌های ‌شغلی (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی ‌مدارس) جهت اطلاع از ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه به سایت دانشگاه فرهنگیان ‌به نشانیhttps://cfu.ac.ir  مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار