افتتاح اورژانس بیمارستان مادر رامهرمز در هفته دولت

دسته ها: اخبار استان اخبار

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
افتتاح اورژانس بیمارستان مادر رامهرمز در هفته دولت
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح اورژانس و بخش‌های سی.سی.یو و آی.سی.یو در بیمارستان مادر این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: در هفته دولت امسال اورژانس مجهز بیمارستان مادر و همچنین بخش‌های سی.سی.یو و آی.سی.یوی این بیمارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات درمانی مردم در این زمینه‌ها کاسته شود.

وی ادامه داد: در سال جاری اقدام به جذب 70 نفر در زمینه‌های تخصصی برای بخش درمان بیمارستان مادر شده تا فشار کاری وارد بر پرسنل متعادل شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه آموزشی، آموزشکده سلامت نیز با اخذ مجوز، دانشگاه علوم پزشکی اهواز به زودی راه اندازی می‌شود و در سال جاری دانشجو پذیرفته خواهد شد.

وی افزود: درمانگاه تخصصی بیمارستان امام با امکانات مورد نیاز تجهیز شده که میانگین مراجعه به درمانگاه ماهیانه 6 هزار نفر است گرچه هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده‌ایم.

بهمنی همچنین عنوان کرد: با توجه به بیشترین میزان تردد آمبولانس از رامهرمز به مرکز استان، اعتبار خرید سی.تی.اسکن و ام.آر.آی تامین و در اختیار دانشکده علوم پزشکی استان داده شده که به‌ زودی دستگاه‌های مربوطه در ساختمان‌هایی که احداث شده، نصب و از بسیاری از ترددها جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: برای حل مشکل مردم در بخش درمان در حال اقدام و رایزنی برای استقرار دستگاه‌های پرتونگاری بیماران هستیم تا در این بخش هم مشکل مردم کمتر شود.

اخبار استان اخبار