افتتاح مرکز جدید کانون زبان ایران در بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مرکز جدید کانون زبان ایران در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

این مرکز جدید که روز گذشته، ۱۸ تیرماه در شهرستان بهبهان به افتتاح رسید، در سه مقطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای ترم تابستان متقاضی جدید ثبت نام می کند و متقاضیان جهت پیش ثبت نام و رزرو اینترنتی نیز می توانند به سامانه www.ili.ir مراجعه کنند و یا به صورت حضوری می توانند به آدرس، بهبهان، خیابان ذوالفقاری – بلوار نیاکان راه مراجعه کرده یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۵۲۸۷۳۲۸۸ -۰۶۱ تماس گرفته و از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، به خاطر بیماری کرونا و شرایط حاکم بر سلامتی مردم، در مراکز استان خوزستان، ترم تابستان هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود و متقاضیان می توانند به یکی از این دو حالت به تحصیل زبان بپردازند.

همچنین استان خوزستان با ۱۰ مرکز آموزشی و حدود دوازده هزار زبان آموز در شهرستانهای اهواز، دزفول، آبادان و مسجد سلیمان در حال فعالیت است. در مراکز آموزشی استان خوزستان نیز زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی و اسپانیایی در حال تدریس است.

کانون زبان ایران بزرگترین و قدیمی ترین سازمان آموزشی زبان های خارجی در ایران است که از سال ۱۳۰۴ راه اندازی شد و از سال ۱۳۵۸ این نهاد آموزشی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت و در سراسر کشور توسعه پیدا کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار