افتتاح 22 پروژه در شهرک‌های صنعتی خوزستان طی هفته دولت

دسته ها: اخبار استان اخبار

افتتاح 22 پروژه در شهرک‌های صنعتی خوزستان طی هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: 22 پروژه عمرانی با اعتبار 171 میلیارد و 433 میلیون ریال و اشتغالزایی 253 نفر به صورت مستقیم به مناسب هفته دولت در سطح شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: به مناسب هفته دولت 22 پروژه عمرانی با اعتبار 171 میلیارد و 433 میلیون ریال و اشتغالزایی 253 نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که زمان آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه سال 96 بوده است، افزود: از 22 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت 15 پروژه از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین اعتبار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب، خرید خودرو آتش‌نشانی برای شهرک‌های صنعتی، احداث جاده‌های دسترسی، برق‌رسانی و احداث ساختمان‌های اداری از جمله پروژه‌هایی هستند که به مناسبت هفته دولت در سطح شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسند.

محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت 12 پروژه با اعتبار 176 میلیارد و 780 میلیون ریال نیز در سطح شهرک های صنعتی استان آماده کلنگ زنی هستند و با حضور مسولان در روزهای آینده عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

اخبار استان اخبار