افزایش استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی در دانشگاه پیام‌نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی در دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر افزایش داشته است.
به گزارش ایسنا، دکتر فرهادی امروز در برنامه افتتاح 72 واحد پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور در کشور و افتتاح دو نمایندگی خارج از کشور این دانشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز دو واحد دانشگاه در کشور گرجستان و کردستان عراق افتتاح شد که این دانشگاه‌ها هم از خارج کشور و هم از ایرانی‌های مقیم این کشورها دانشجو می‌پذیرند.
وی ادامه داد: همچنین امروز چند سامانه جدید در این دانشگاه افتتاح شد که از طریق این سامانه‌ها به صورت تلویزیونی دانشجویان می‌توانند برنامه‌های درسی را دریافت کنند.
وزیر علوم گفت: این سامانه‌ها می‌توانند در مقوله درآمدزایی و برنامه رفاهی مفید باشند.
فرهادی افزود: دانشگاه پیام‌نور جایگاه خاص خود را در کشور دارد و طبق اساسنامه این دانشگاه بیشتر آموزش از راه دور را مورد هدف قرار داده و در همه جای کشور حضور دارد.
وی ادامه داد: در راستای همین شیوه آموزشی امکانات دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر بسیار بهتر شده و کلاس‌های آموزشی برای حضور به منظور رفع اشکال به وجود آمده است و همچنین شاهد استفاده از فناوری‌های جدید در این دانشگاه بوده‌ایم.
وزیر علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعضای ستاد نقشه جامع علمی کشور از روند اجرایی طرح آمایش آموزش عالی رضایت ندارند، گفت: این سند هنوز در دستور ستاد نقشه جامع علمی قرار نگرفته تا گزارشی از روند اجرایی آن را ارائه دهیم. این سند پربارتر نباشد، کم‌بارتر هم نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار