افزایش تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

افزایش تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از انعقاد تفاهم نامه با ۳ بانک عامل جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با ۳بانک عامل جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده ایم تا دغدغه تامین شهریه خود را نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور تصریح کرد: قرارداد با این بانک ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و خوشبختانه با ۳ بانک عامل قرارداد منعقد کردیم.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان می توانند تسهیلات با کارمزد ۱.۴ درصد دریافت کنند.

وی افزود: بازپرداخت این تسهیلات برای برخی شش ماهه و برای عده ای نیز تا پایان مدت تحصیل است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای کل مقطع تحصیلی تسهیلات با کارمزد پایین دریافت کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل، اقساط وام بانکی خود را پرداخت نمایند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که دانشجوی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نماند.

علیزاده تصریح کرد: علاوه بر این بانک ها، بنیاد علوی، بنیاد حامیان تحصیلی نیز خدمات برای دانشجویان ارائه می کند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار