افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

برخی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور در نشستی با هاشمی “افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی” را از مطالبات مهم خود عنوان کردند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دیدار با سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، به طرح دیدگاه ها و نظرات خود درباره فضای حاکم بر فعالیت‌های سیاسی، صنفی، فرهنگی، علمی و آموزشی دانشجویان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور پرداختند و “نیاز به سرمایه گذاری و حمایت بیشتر از انجمن‌های علمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها” را خواستار شدند.

“ایجاد تعامل میان تشکل‌های دانشجویی و بنیاد ملی نخبگان”، “ساماندهی و حمایت بیشتر از نشریات دانشجویی”، “حمایت بیشتر شورای فرهنگی دانشگاه ها از کانون های فرهنگی” و “ضرورت وجود فضای هم افزایی ، همدلی و تعامل میان کانون های فرهنگی” از دیگر مطالبات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از سرپرست وزارت علوم بود.

نمایندگان تشکل‌های حاضر در نشست همچنین “قانون گریزی برخی از مسئولان و تصمیم گیران”، “عدم تخصیص بودجه مناسب و توزیع عادلانه آن درمیان تشکل‌ها”، “انتقاد از خصوصی سازی دانشگاه‌ها”، “عدم وجود سامانه‌ای برای ثبت اظهارنظرها و استفاده از دیدگاه های فعالان دانشجویی” و “ضرورت تاسیس کانون‌های اجتماعی دانشجویی برای ارائه راه حل در حوزه آسیب های اجتماعی” و “افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی” از دیگر مطالبات مهم خود عنوان کردند.

نشست برخی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با سرپرست وزارت علوم، با هدف طرح دیدگاه ها بیان مشکلات نیز و هم اندیشی درباره موضوعات و مسائل صنفی، دانشجویی، فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزارشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار