افزایش نسبی دمای هوا در کشور

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

افزایش نسبی دمای هوا در کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد که در نیمه شمالی کشور محسوس خواهد بود.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و در روز جمعه برای ارتفاعات شمال غرب کشور رشد ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده تداوم وزش باد نسبتا شدید در بخشهایی از شرق و جنوب شرق کشور را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین هوای شهر تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشینه هوای امروز 37 درجه و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد می باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز جمعه 23 مرداد ماه نیز هوای شهر تهران صاف گاهی همراه با وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 38 درجه سانتیگراد و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز شنبه نیز صاف گاهی همراه با وزش باد درپاره ای نقاط غبار محلی پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 26 درجه سانتیگراد می رسد.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار