افزایش ۵ تا ۸ درصد شهریه دانشگاه جامع علمی و کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

افزایش ۵ تا ۸ درصد شهریه دانشگاه جامع علمی و کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: افزایش شهریه در این دانشگاه کمترین افزایش در کل دانشگاه‌های ایران است و در بیشتر رشته‌ها بین ۵ تا ۸ درصد و در چند رشته هم حداکثر 10درصد افزایش شهریه داشته‌ایم.
محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در گفت‌‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی تحصیلی 98-97 گفت:‌ افزایش شهریه برای برخی رشته‌ها حداکثر 10 درصد در نظر گرفته شده که البته برای اکثر رشته‌های این دانشگاه بین 5 تا 8 درصد است.
وی با تاکید بر اینکه این مقدار افزایش شهریه کمترین افزایش در کل دانشگاه‌های ایران است افزود: برای رشته‌های گروه صنعت و کشاورزی این افزایش حداکثر 10 درصد و یا شاید کمتر باشد ضمن اینکه برای گروه خدمات، فرهنگی و اجتماعی این افزایش شهریه حداکثر 5 درصد در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با بیان اینکه افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید بسیار کمتر از نرخ تورم است تصریح کرد: تمامی این افزایش شهریه‌ها (حداقل 5 و حداثکر 10) باید به تأیید سازمان مرکزی این دانشگاه برسد.
برای مهر 97 دانشگاه علمی و کاربردی 3560 کد رشته در مقطع کاردانی و 2080 کد رشته در مقطع کارشناسی ظرفیت پذیرش خواهد داشت که بر همین اساس ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی 230 هزار نفر و ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی 140 هزار نفر است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار