الاهلی عربستان از نفت ایران شکایت می کند

دسته ها: اخبار

به گزارش «ورزش سه» عبدالله بترجی چهارشنبه شب در گفت وگو با رادیو ورزش ریاض مدعی شد که مسوولان فرودگاه مهرآباد تهران به عمد تیم الاهلی را ساعت ها معطل کردند و کارهای روتین خروجی را با تاخیر حساب شده انجام دادند.

رییس باشگاه الاهلی سعودی همچنین مدعی شده که ایرانی ها درموارد متعددی چه در هتل محل اقامت و یا درهنگام تمرینات، تیم الاهلی را مورد بی مهری قرار دادند و هیچ گونه همکاری با کاروان اعزامی باشگاه الاهلی نداشتند. به ادعای عبدالله بترجی، ایرانی ها برای تضعیف روحیه تیم دست به هرکاری می زدند. تیم الاهلی عربستان چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک برصفر در وزرشگاه آزادی تهران مغلوب نفت شد.

این درحالی است که مسوولان تیم الهلال حریف پرسپولیس دراین رقابتها نیز ادعای مشابهی داشتند و دیروز بطور رسمی از طریق فدراسیون فوتبال سعودی علیه باشگاه پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند.

دیدار چهارشنبه شب تیم نفت تهران با الاهلی درچارچوب مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به بهترین شکل ممکن و بدون هرگونه حاشیه برگزار شد.تیم پرسپولیس هم که سه شنبه شب با حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی با الهلال دیدار کرد با همین نتیجه به برتری رسید.

دیدارهای برگشت الهلال با پرسپولیس و الاهلی با نفت تهران قرار است هفته آینده به ترتیب در ریاض و جده عربستان برگزار شود.

اخبار