الزام شرکت آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در دوره‌های آموزشی/ 15 اسفند ماه پایان مهلت ثبت نام

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

الزام شرکت آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در دوره‌های آموزشی/ 15 اسفند ماه پایان مهلت ثبت نام

علی باقر زاده رییس سازمان نهضت سواد آموزی از ثبت‌نام 29 هزار و 483 آموزش دهنده برای دوره‌های آموزشی جدید خبر داد و اظهار داشت: این رقم تا روز 8 اسفند ماه با توجه به ثبت در پرتال جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌های اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، شهر تهران، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین درصد ثبت نامی را تاکنون داشته‌اند.

رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که اگر آموزش دهندگان تا پایان مهلت قانونی که 15 اسفند ماه است در پرتال ثبت نام نکنند امکان ادامه فعالیت در سال 96 را ندارند.

وی تاکید کرد: در سال آینده در صورتی افراد امکان همکاری با کلاس‌های سواد آموزی را دارند که در این دوره‌ها شرکت کرده باشند بنابراین باید در این فرصت کوتاه برای ثبت نام استفاده کنند.

باقر زاده با بیان اینکه مراحل ضبط برنامه‌ها برای دوره‌های آموزشی در حال انجام است، گفت: از روز 12 فرودین سال 96 بار گذاری مطالب برای استفاده آموزش دهندگان انجام می‌شود.

رییس سازمان نهضت سواد آموزی، افزود: آموزش دهندگان تا پایان خرداد ماه مهلت داشته تا مطالب را مطالعه کرده و تا پایان تیر ماه حوزه‌های آزمون برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: آموزش دهندگان در بازه زمانی معین شده بر اساس اظهار آمادگی خود به مراکز جهاد دانشگاهی منطقه به صورت حضوری اعلام آمادگی کرده و آزمون‌های آنلاین از آنها به عمل می‌آید.

باقر زاده یادآور شد: تاکنون استان‌های قم، سمنان، زنجان، مرکزی، شهرستان‌های استان تهران، چهار محال بختیاری و قزوین ثبت نام‌های کمتری در این دوره‌ها داشتند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار