امروز آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه ۵ آزمون علوم پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امروز آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه ۵ آزمون علوم پزشکی

آزمون های ملی و جایابی دندانپزشکی، ارزشیابی و ارتقاء داروسازی و تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی فردا ۵ مرداد برگزار می شود و امروز آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه است.
به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی، سی امین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، چهارمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی وکارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور، سیزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و اولین دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی همگی پنجشنبه پنجم مرداد برگزار می شود.
داوطلبان این آزمون ها تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه چهارم مردادماه ۹۶ فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
در اولین دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۶ نفر زن و ۳۵۱ نفر مرد هستند.
در هفتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی تعداد ۳۵۰ نفر شامل ۱۵۹ نفر زن و ۱۹۱ نفر مرد و در سی امین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور تعداد ۷۷ نفر شامل ۲۹ نفر زن و ۴۸ نفر مرد ثبت نام کردند.
چهارمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور نیز با حضور ۱۲۵ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۷۵ نفر زن و ۵۰ نفر مرد هستند. همچنین در سیزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور نیز ۱۴۶ داوطلب شرکت می کنند که از این تعداد ۸۷ نفر زن و ۵۹ نفر مرد هستند.
تمام آزمون ها ۹ صبح روز پنجشنبه پنجم مردادماه ۹۶ در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار