امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 353 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون ساعت 24 امروز یکشنبه 28 خرداد ماه جاری پایان می پذیرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 امروز یکشنبه (28 خرداد 96) پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (28خرداد 96) تعداد 353 هزار و 429 داوطلب در دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 انتخاب رشته کرده‌اند و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته اکیداً توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده یعنی تا ساعت 24 امروز یکشنبه 28 خرداد 96 با مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور به ویژه اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 21 خرداد و همچنین اطلاعیه‌ای که در روز پنجشنبه 25 خرداد بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت؛ با رعایت کلیه شرایط و ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته‌محل از کدرشته‌محل‌های مجاز و مورد علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نموده‌اند نیز می‌توانند در این فرصت باقی‌مانده و با توجه به اطلاعیه جدید منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ویرایش و مشاهده اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته وی، داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 96 مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌باشند ضرورت دارد براساس اطلاعیه‌ای که این دانشگاه منتشر می‌کند و در مهلت مشخص با مراجعه به سایت این دانشگاه نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های خود اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد 96 (بجز ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی) با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده براساس اطلاعیه‌های روز یکشنبه 21 خرداد 96 و پنجشنبه 25 خرداد 96 جمعا تعداد 169 هزار و 655 نفر می‌باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار