امروز آخرین مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت مجدد ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۷ بهمن پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه ۲ آذرماه ۹۸، فرصت تمدید شده شرکت داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن ماه سال ۱۳۹۸ روز ۲۷ بهمن ماه ۹۸ به پایان می رسد.

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان علاقمند می‌توانند تا ۲۷ بهمن ماه ۹۸ به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند. متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام کنند.

داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۴۰ هزار ریال (۳۴ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

همچنین مهلت ثبت نام در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نیز امروز ۲۷ بهمن ماه ۹۸ پایان می یابد.

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان علاقمند می‌توانند تا ۲۷ بهمن ماه ۹۸ به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند. متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی و حرفه‌ای، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان) بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام کنند.

داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دفترچه های مربوط به هر مقطع در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار