امسال 19 هزار فرصت شغلی جدید در خوزستان ایجاد شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر توسعه اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اعلام تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد 16 هزار فرصت شغلی در سال 96 گفت: از ابتدای امسال تاکنون 19 هزار و 114 فرصت شغلی جدید توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

رضا میرانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: ارائه آمارهای دقیق و مستند در بحث اشتغال‌زایی نیاز به یک سامانه دارد که سازمان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این زمینه‌ سامانه‌ای به نام “سامانه رصد” ایجاد کرده و از تمامی دستگاه‌های اجرایی و واحدهایی که متولی ایجاد اشتغال هستند خواسته که آمارهای خود، در زمینه ایجاد شغل را در این سامانه به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط 24 دستگاه اجرایی شغل‌های ایجاد شده را در این سامانه ثبت کرده‌اند، گفت: از ابتدای سال 96 تا به امروز 24 دستگاه در سامانه رصد، در زمینه ایجاد 16 هزار و 650 شغل تعهد داده‌اند که تاکنون 19 هزار و 114 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده‌اند.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: پیش بینی ما این است که تا آخر اسفندماه امسال آمار فرصت‌های شغلی ایجاد شده تغییر کند و فرصت‌های شغلی بیشتری در این سامانه ثبت شود.

وی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با ایجاد 5هزار و 477 فرصت شغلی، کمیته امداد امام خمینی(ره) با ایجاد 3هزار و416 فرصت شغلی، جهاد کشاورزی با ایجاد 2هزار و 844 فرصت شغلی، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ایجاد یک هزار و 824 فرصت شغلی و اداره کل بهزیستی با ایجاد یک هزار و219 فرصت شغلی به ترتیب رتبه اول تا پنجم را دارا هستند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار