امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد/ امکان انتخاب ۲۰ کدرشته

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد/ امکان انتخاب ۲۰ کدرشته

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۷ مهر مهلت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ شرکت کرده و ۲۰ کدرشته انتخاب کنند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ۲۴ مهر آغاز شده است و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی گفت: کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند با مطالعه دقیق این اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن و علاقمند بودن بر اساس مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ تعداد ۷۸ هزار و ۶۸۹ نفر در ۶ هزار و ۹۶۵ کدرشته محل است.

توکلی افزود: کلیه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور تا ۲۷ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محل های تحصیلی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ پذیرفته شده اند حق انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار