امکان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی در جایگاه‌های سوخت کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی در جایگاه‌های سوخت کشور

مدیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت گفت: اگر در هر جایگاه چهار نفر با کاربری ساده مانند کارواش، تعویض روغن و … ایجاد شود 28 هزار شغل در کمتر از یک سال به وجود می‌آید البته این امر به حمایت و درایت نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی منشی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار کرد: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور ایجاد شده که تحول اساسی و ریشه‌ای در حوزه جایگاه‌داران کل کشور است.
وی خاطرنشان کرد: به این وسیله فعالیت‌های مطالعاتی میدانی، علمی و عملیاتی و پیوند با دانشگاه‌های کشور انجام شده است.
مدیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت با بیان اینکه مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است گفت: وزیر طرحی به عنوان برندینگ جایگاه‌ها داده که در صورت اجرا رانت ایجاد می‌شود.
وی به ظرفیت اشتغال جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و افزود: اگر در هر جایگاه چهار نفر با کاربری ساده مانند کارواش، تعویض روغن و … ایجاد شود 28 هزار شغل در کمتر از یک سال به وجود می‌آید، البته این امر به حمایت و درایت نیاز دارد.
منشی عنوان کرد: اکنون بزرگ‌ترین دغدغه جوانان در زمینه بحث اشتغال‌زایی است و نخستین مسئله این است که جایگاه‌دار تنها از طریق فروش بنزین درآمد نداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه الگوی اصل 44 و واگذاری بخش خصوصی نخستین مجموعه هستیم که عملیاتی کار می‌کنیم.
مدیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت با اشاره به بحث تبخیر بنزین گفت: به دلیل آنکه ظرفیت مخازن به اندازه‌ای نیست که بنزین در آنها بماند تا به شکل مایع درآید به صورت داغ به جایگاه‌ها عرضه می‌شود و تبخیر بالا بوده و جریمه کسری به جایگاه‌دار می‌دهد که این امر مشکلاتی را به وجود می‌آورد

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار