امکان تقسیط شهریه متغیر دانشگاه پیام نور فراهم شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان تقسیط شهریه متغیر دانشگاه پیام نور فراهم شد

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به تسهیلات دانشجویی گفت: شرایطی ایجاد شده که دانشجویان فقط شهریه ثابت پرداخت کرده و شهریه متغیر را قسطی و بدون کارمزد پرداخت کنند.

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور برای سال جاری تسهیلات دانشجویی نامحدودی در نظر گرفته است، برهمین اساس به دانشجویان متقاضی، وام دانشجویی با بازپرداخت ۶ ماه، کارمزد یک و دو دهم درصد و با باز پرداخت یک ساله و کار مزد دو و چهاردهم درصد ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه، امیدواریم که دانشجویان دانشگاه پیام نور دغدغه پرداخت شهریه را نداشته باشند، خاطرنشان کرد:  دانشجویان می توانند بدون اینکه هیچ دغدغه ای داشته باشند، وارد دانشگاه پیام نور شده و ثبت نام را انجام دهند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: تسهیلاتی که دانشگاه به دانشجویان ارائه می دهد، بازپرداختش یک ساله و از طریق بانک است و دانشجویان به صورت اقساط با کارمزد حدود دو چهاردهم درصد آن را پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه شهریه دانشگاه پیام نور از شهریه یک مهد کودک سطح پایین هم کم‌تر است، خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان نیز در کنار تسهیلات دانشگاه به دانشجویان وام ارائه می دهد که می توانند از آن بهره مند شوند.

علیزاده تاکید کرد: حتی دانشجویان برای ثبت نام می توانند وارد سیستم گلستان شده و فقط شهریه ثابت را پرداخت کرده و شهریه متغیررا در ۳ یا ۴ قسط بدون کارمزد پرداخت کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار