امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دستیاری دندانپزشکی فراهم شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دستیاری دندانپزشکی فراهم شد

داوطلبان سی و دومین دوره پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از امروز اول خرداد تا پنجم خرداد فرصت دارند مدارک خود را ویرایش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان شرکت در سی و دومین دوره پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی می توانند از امروز اول خرداد نسبت به مشاهده وضعیت، ویرایش و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

این داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز شنبه پنجم خرداد ۹۷ فرصت دارند وضعیت مدارک خود را مشاهده و در صورت نیاز نسبت به ویرایش فرم ثبت نام یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲.۵ درصد مازاد نیروهای مسلح باید تصویر آخرین حکم کارگزینی به همراه مدرکی مبنی بر موافقت ادامه تحصیل ایشان در مقطع دستیاری دندانپزشکی سال ٩٧ که به تایید معاونت نیروی انسانی ارگان محل خدمت رسیده باشد را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند.

سهمیه ۲.۵ درصد مازاد نیروهای مسلح فقط مختص پرسنل رسمی نیروهای مسلح است. چنانچه داوطلبی به اشتباه این سهمیه را انتخاب کرده و عضو رسمی نیروهای مسلح نیست، باید
نسبت به اصلاح فرم ثبت نام و تغییر نوع سهمیه خود اقدام کند. در غیر اینصورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود.

مسئولیت و عواقب ناشی از اطلاعات نادرست و نواقص مدارک ارسالی به عهده داوطلبان است و در هر مرحله ای از آزمون (حتی در صورت قبولی)، طبق مقررات برخورد خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار