امکان ویرایش اطلاعات و مهلت ثبت‌نام مجدد در آزمون ارشد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 ثبت‌نام کرده‌اند در روزهای سوم، چهارم و پنجم اسفندماه خبر داد.

حسین توکلی گفت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 در صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت‌ماه 95 برگزار می‌شود.

وی از امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون مذکور خبر داد و افزود: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که این داوطلبان در روز دوشنبه سوم اسفندماه لغایت پنجم اسفندماه بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد‌شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان با بیان این‌که تعداد 700 هزار و 66 داوطلب در آزمون مذکور شرکت نموده‌اند، گفت: همچنین داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کرده‌اند می‌توانند در یکی از روزهای سوم، چهارم یا پنجم اسفندماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار