انتخاب رشته بیش از ۷۲ درصد داوطلبان آزمون دکتری/ اعلام نتایج اولیه اواخر اردیبهشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتخاب رشته بیش از ۷۲ درصد داوطلبان آزمون دکتری/ اعلام نتایج اولیه اواخر اردیبهشت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۷۲ درصد مجازین آزمون دکتری ۹۷ خبر داد و گفت: اسامی چند برابر ظرفیت معرفی شدگان این آزمون اواخر اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷ با توجه به اصلاحات جدید دفترچه و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ روز دهم اردیبهشت ماه به پایان رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳داوطلب مجاز در آزمون دکتری ۹۷ تعداد ۱۲۵ هزار و ۸۷۲ نفر یعنی ۷۲.۵۶ داوطلبان نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام نمودند.

دکتر توکلی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب کدرشته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز با توجه به انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد لازم است به سایت دانشگاه مذکور مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ‌همچنین گفت: فهرست اسامی چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان دکتری به منظور انجام مرحله دوم پذیرش (مصاحبه و بررسی سوابق علمی..) به همراه زمان مراجعه به دانشگاه‌های مجری اواخر اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار