انتخاب رشته ۲۳۰ هزار داوطلب کنکور در دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتخاب رشته ۲۳۰ هزار داوطلب کنکور در دانشگاه آزاد

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۹۶ در رشته‌های با آزمون این دانشگاه انتخاب رشته کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امیررضا شاهانی گفت: مهلت انتخاب رشته در رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ روز ۲۶ مرداد به پایان رسید و بیش از ۲۳۰ هزار نفر فرم انتخاب رشته اینترنتی این دانشگاه را تکمیل کردند.

وی از رشد ۲۰ درصدی تعداد ثبت نام کنندگان در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: نتایج نهایی این دوره‌ها در دهه سوم شهریور از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از امکان ثبت‌نام متقاضیان در دوره‌های بدون آزمون خبر داد و تاکید کرد: داوطلبان رشته‌های بدون آزمون همچنین می‌توانند براساس علاقه‌ مندی خود رشته‌ها را انتخاب کنند و سامانه برای این دسته از داوطلبان کماکان باز است.

شاهانی با اعلام انتخاب رشته بیش از ۶۱ هزار نفر در رشته‌های کارشناسی بدون آزمون و ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته‌های کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج دوره‌های بدون آزمون اواخر شهریور اعلام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار