انجمن مهندسان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی در هندیجان تشکیل شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

انجمن مهندسان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی در هندیجان تشکیل شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: تشکیل انجمن مهندسان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی هندیجان زیر نظر امام جمعه شهرستان برای ساماندهی امور جوانان، پیگیری مشکلات، مشارکت و حضور آنان در برنامه‌های مختلف نیاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، سومین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان پس از شش ماه وقفه با حضور امام‌ جمعه جدید، اعضا و فعالان فرهنگی در دفتر امام‌ جمعه هندیجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام‌ جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان در این جلسه بر ضرورت بزرگداشت جشن 40 سالگی انقلاب تأکید کرد.

وی افزود: لازم است برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب شهرستان دارای محتوایی اندیشه محور باشند همچنین فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی به نحو شایسته به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود و در راستای حضور پرشور آحاد مردم، گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی از همه توان و داشته‌ها به ‌کارگیری شود.

کورش مودت فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان نیز از آمادگی شورای اداری این شهرستان برای برگزاری باشکوه جشن چهل‌ سالگی انقلاب خبر داد و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب می‌شود حرف‌های بیهوده ضد انقلاب و مستکبران شرق و غرب درباره ایران نقش بر آب ‌شده و نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل کند.

وی افزود: خدماتی که در این چهل ساله به صورت همه ‌گیر و برای دورترین بخش‌ها و روستاهای دور افتاده کشور انجام شده تضمین بقا و دوام انقلاب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان نیز در این نشست از آمادگی کامل اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت برپایی برنامه‌های چهل‌ سالگی انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: برکات انقلاب اسلامی شامل حال همه افراد شده بنابراین باید رونق یافتن فرهنگ و هنر متعهد در کشور را مرهون آموزه‌های اسلامی و انقلابی دانست.

وی افزود: از مصوبات بدیع و کاربردی در این نشست، تشکیل انجمن مهندسان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی هندیجان زیر نظر امام جمعه شهرستان بود که برای ساماندهی امور جوانان، پیگیری مشکلات، مشارکت و حضور آنان در برنامه‌های مختلف فعالیت خواهد کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: به همین منظور کمیته‌هایی تخصصی تشکیل ‌شده که گزارش مبسوط فعالیت‌های مرتبط با آن از طریق رسانه ها اطلاع ‌رسانی می‌شود.

اخبار استان اخبار