اپلیکیشن موبایل رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور ساخته شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اپلیکیشن موبایل رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور ساخته شد

اپلیکیشن رایگان موبایل رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، این اپلیکیشن، نتیجه آخرین ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران را که یکی از فعالیت‌های مهم پایگاه استنادی علوم جهان اسلام است، براساس ۲۶ شاخص در قالب ۵ معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین‌المللی، تسهیلات-امکانات و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و صنعتی نمایش می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می توان به نمایش ۱۰ دانشگاه برتر آخرین سال رتبه‌بندی، نمایش رتبه‌بندی کلی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران در پنج دسته دانشگاه‌های جامع، صنعتی، هنر، پزشکی و پژوهشگاه‌ها و نمایش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آزاد اسلامی اشاره کرد.

مشاهده روش‌شناسی (نظام ملی رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) و مشاهده اطلاعات دانشگاه‌ها شامل رتبه، نمره، تلفن تماس، ایمیل، آدرس و سایت از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است.

با کمک این اپلیکیشن دسترسی به آخرین نتایج رتبه‌بندی برای هر شخصی به سادگی و به‌صورت آفلاین میسر است. افراد برای دسترسی به این اپلیکیشن می توانند آن را به صورت مستقیم از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دریافت کنند و برای سیستم اندروید قابل استفاده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار