اپلیکیشن ها را به خواب ببرید!

دسته ها: اخبار

 

در حال اجرا بودن برنامه ها در سیستم عامل ها منجر به مصرف باتری بیشتر و کاهش عملکرد سیستم عامل می شود.راه حل این مشکل در دست اپلیکیشن های Ram Manager و اپلیکیشن های مدیریت برنامه هاست اما برنامه ای به نام Greenify که تا به حال شاید اسم آن را هم زیاد شنیده اید به صورت خودکار و هوشمند این کار را برای شما انجام می دهد.در ادامه مطلب به ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی پرداخته ایم!

تمام برنامه های مدیریت رم و یا برنامه های مشابه،باعث بستن کامل و از کار انداختن اپلیکیشن ها می شوند اما برنامه Greenify این کار را با Hibernate کردن و یا اصطلاحا به خواب بردن برنامه ها و اجرای بدون مشکل آنها انجام می دهد!

مزیت برتر و مورد توجه این اپلیکیشن کاربردی این است که برنامه مورد نظر که باعث کاهش عملکرد سیستم عامل شده،غیر فعال می شود ولی ازکار نمی افتد و در صورت نیاز به راحتی استارت زده میشود و شروع به فعالیت میکند و بعد از خاموش شدن صفحه تا اجرای دوباره آن برنامه در خواب باقی می ماند.با این حال باز هم نباید برنامه هایی که به آنها نیاز دارید را در لیست Hibernate نرم افزار Greenify قرار دهید. یعنی اگر میخواهید روز را با صدای آلارم گوشی خود شروع کنید و دوست ندارید که صبح خواب بمانید اپلیکیشن های آلارم را در لیست این برنامه قرار ندهید و یا اگر دوست دارید که همه پیام های دوستانتان به موقع به دستتان برسد،Messenger های دیوایس خود را به این لیست اضافه نکنید!

Greenify در سایت Lifehacker’s به عنوان یکی از برترین اپ های سال 2013 شناخته شده است و به آن لقب Renew My Phone داده شده یعنی گوشی شما را همانند روز اول که خریداری کرده اید سریع و کم مصرف می کند.برای اجرای این برنامه حتما باید دسترسی روت داده شود ولی به گفته سازنده این برنامه بدون روت هم قابل اجراست که در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد.در آخرین نسخه ارائه شده این اپ که با ورژن 2.6.2 منتشر شده تغییری صورت گرفته که در دیوایس های روت نشده عملکرد بهتری داشته باشد.

برای اجرای این برنامه کاربردی و کم حجم در صورت روت بودن دیوایس شما نیازمند اندروید 4.0 به بالا و در صورت روت نبودن نیازمند اندروید 4.1 به بالا هستید 

میتوانید اپلیکیشن مذکور را از لینک گوگل پلی دریافت کنید.

 

اخبار