اپل واچ های تقلبی زود تر از محصول اصلی به بازار آمدند !

دسته ها: اخبار

اکنون می‌توانید ساعت هوشمند ۴۰۰ دلاری اپل را به بهای ۴۰ دلار از بازار خریداری کنید؛ البته نه ساعت اصل را بلکه یک نمونه کپی شده و کاملا شبیه به آن را. گویا سازندگان چینی به سرعت توانسته‌اند نمونه‌های مشابه ساعت هوشمند اپل را شبیه سازی کرده و با بهایی اندک روانه بازار کنند!

آنچه پیش بینی آن می‌شد، خیلی زود به واقعیت پیوست و شاید کمتر کسی تصور آن را می‌کرد که سازندگان چینی به این زودی قادر به تولید نمونه‌های مشابه و در وهله نخست غیر قابل تشخیص ساعت هوشمند اپل باشند و آن را روانه بازار کنند. این ساعت‌های هوشمند تنها با یک دهم بهای اصلی ساعت هوشمند اپل یعنی تنها با ۴۰ دلار به دست مشتریان می‌رسند.

وقتی به این ساعت‌ها از نزدیک نگاه می‌کنید، همه چیز آن‌ها شبیه ساعت اصلی اپل است.

و مدل زیر که با نام DWatch روانه بازار شده، بیش از هر چیز شبیه به ساعت‌های دیجیتالی دهه ۹۰ است.

اما همین مدل نیز به خوبی با آیفون‌های تقلبی موجود در بازار نیز همگام سازی و متصل می‌شود.

همان گونه که می‌بینید، خیلی زود نمونه‌های تقلبی وارد بازار شده‌اند؛ هر چند هنوز ساعت هوشمند اپل وارد بازار ایران نشده است، در اطلاع از این ساعت‌های تقلبی در بازار برای هر کاربری که در فکر خرید یک نمونه از این ساعت هوشمند است، ضروری است. 

قطعا باید به یاد داشته باشید که هر ساعت هوشمند اپل کمتر از قیمت حدود ۴۰۰ دلار یک ساعت هوشمند تقلبی است که تنها شکل و شمایل ساعت اصلی را روی مچ شما دارد؛ اما از سایر امکانات ساعت اصلی محروم است. 

از سوی دیگر، کاربران و خریداران باید در خصوص آیفون‌های تقلبی موجود در بازار و تجهیزات آن نیز هشیار باشند. گویا اپل این روز‌ها به شدت از سوی سازندگان High Copy چینی تهدید شده و این تهدید البته تنها مربوط به این شرکت نیست، بلکه همه خریداران و مشتریان اپل را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اخبار