اگر میخواهید بدانید که کدام گوشی اندرویدی بدردتان میخورد این مطلب را از دست ندهید !

دسته ها: اخبار

شرکت های تولید کننده ابزار های اندرویدی بسیار متفاوت هستند همچنین دستگاه های اندرویدی هرکدام در رنج قیمتی متفاوتی ،سخت افزار های متفاوت دارند به همین منظور گوگل سرویسی را راه اندازی کرده است که به کمک شما می آید تا دستگاه اندرویدی متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

 

دستگاه های اندرویدی بر خلاف دستگاه های  iOS از سخت افزار متفاوتی بهره میبرند که برای یک کاربر معمولی تشخیص تفاوت دستگاه ها و انتخاب نیازهایش را سخت میکند به همین علت کمپانی گوگل سازنده سیستم عامل اندروید برای راحتی کاربران با راه اندازی سرویسی به نامWhich Phone این نیاز کاربران را برطرف میکند .

با مراجعه به این سرویس، در مرحله ابتدا از شما خواسته می شود تا اولویت هایی را که برای خرید یک دستگاه اندرویدی مد نظر دارید و دنبالش هستید را مشخص کنید به عنوان مثال من دنبال تلفنی هستم که در آن توجه ویژه ای به دوربین شده است و گوگل با جستجو در دیتابیس خود بهترین گزینه اندرویدی مانند Galaxy K را برای من به نمایش در می آورد البته برای یک انتخاب بهتر باید چندین حالت را در نظر گرفته باشید و این سیستم فقط با یک نیاز به دنبال خاسته شما نمیگردد به عنوان مثال در بخش دوربین در مورد تعداد عکس هایی که در هفته می گیرید، پرسشی مطرح می گردد و یا در قسمت بازی، سبک بازی های مورد علاقه شما پرسیده می شود.که در یک موبایل به دنبالش می گردید را مشخص نمایید. برای مثال می توانید عکاسی، وب گردی و بازی را در این بخش انتخاب کنید..

در نهایت Which Phone بر اساسی اطلاعاتی که جمع آوری می کند، بهترین تلفن های اندرویدی موجود را به شما پیشنهاد می دهد و اطلاعاتی دقیق در مورد هر یک از آن ها را ارائه می کند.

با مراجعه به این آدرس می توانید از سرویس Which Phone استفاده نمایید.

 

منبع:Gsmarena

 

اخبار