اعطای ۵۰ وام اشتغالزایی به واجدین شرایط تحت پوشش کمیته امداد خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

زرگانی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ایجاد اشتغال است که در همین راستا به ۵۰ نفر از واجدین شرایط که تحت پوشش کمیته امداد هستند وام‌هایی به منظور ایجاد اشتغال داده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «بهاء زرگانی» شامگاه (چهارشنبه 21 خرداد) در آیین تجلیل از حافظان وحی که در مسجد امام صادق (ع) کوی ملاشیه اهواز با حضور اقشار مختلف برگزار شد، با بیان اینکه هم‌افزایی نیروهای بسیجی از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری است اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ایجاد اشتغال است که در همین راستا به 50 نفر از واجدین شرایط که تحت پوشش کمیته امداد هستند وام‌هایی به منظور ایجاد اشتغال اعطا شد.
فرمانده حوزه 18 بسیج شهری اهواز با بیان اینکه علاوه بر آن 15 فقره وام 30 میلیون تومانی به جوانان منطقه ملاشیه که آماده اشتغالزایی بودند اهدا شد افزود: در سال جهش تولید اشتغالزایی از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه خواهد بود.
وی از توزیع 200 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: علاو بر این با همکاری کمیته امداد توانستیم 10 جهیزیه برای زوج‌های جوانی که در شرف ازدواج بودند تهیه کنیم.

زرگانی با اشاره به اینکه ادواج جوانان از مهم‌ترین آیین‌های دینی ما است که باید با اولویت و دقت بیشتری به آن توجه کرد اذعان داشت: در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه 114 بسته معیشتی میان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.
وی عنوان کرد: یکی از رسالت‌های بسیج شناسایی و معرفی نیازمندان به‌منظور رفع محرومیت از آنها است که این وظیفه را پایگاه‌های بسیج عهده‌دار شدند.

اخبار استان اخبار