ایجاد اشتغال پایدار در مجتمع فولاد شادگان

دسته ها: اخبار استان اخبار

قاسم زاده گفت: اشتغال پایدار برای جوانان و کاهش بیکاری ارمغان مجتمع فولاد شادگان برای اهالی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید قاسم زاده مدیر عامل فولاد شادگان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و اهالی منطقه هدف اصلی این مجتمع تولیدی است و جهت تحقق این مهم از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده خواهیم کرد.

او به رایزنی با اداره فنی و حرفه‌ای شادگان به منظور تربیت نیروی متخصص مورد نیاز شرکت فولاد اشاره کرد و افزود: برای خرید و تجهیز کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای کمک‌های لازم را اتخاذ می‌کنیم.

قاسم زاده درخصوص شرکت حمل بار فولاد لجستیک و اعتصاب اخیر کامیونداران شادگان بیان داشت: هر شرکتی ورود و خروجی آن باید براساس روال از پیش تعیین شده باشد و هر تعامل با هر جهتی باید طبق اعتماد متقابل صورت گیرد، کامیونداران این شرکت بدون مطرح کردن مشکلات خود اقدام به اعتصاب کرده اند باعث ایجاد فشار به شرکت شد، ولی با جلساتی که با آن‌ها برگزار شد مشکل برطرف و کار به روال عادی بازگشت.

مدیر عامل فولاد شادگان با اشاره به تعهدات اجتماعی از جمله کمک به ورزش، کمک به بیمارستان جهت خرید وسایل پزشکی، کمک به هنگام حوادث غیر مترقبه و… اظهار کرد: سالانه با تشکیل مجمع نیاز‌های مصرفی و با دوام شرکت برآورد شده و سعی بر این می‌شود که جهت رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان شادگان همه اقلام مصرفی مورد نیاز از بازار شادگان خریداری کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، مصمم هستیم شهرک صنعتی شادگان را به احداث کارگاه‌های کوچک سوق داده تا برخی از وسایل مورد نیاز شرکت را تولید کند که این امر باعث رونق بخشی شهرک صنعتی و صرفه جویی در هزینه‌های حمل و نقل شرکت فولاد خواهد شد.

او با اشاره به برنامه‌هایی که جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و میزان اهمیتی که به این موضوع دارد، تصریح کرد: جهت حفاظت از محیط زیست تعداد ۸ فیلتراسیون و غبارگیر در حال راه اندازی است. از هفته آینده نیز دودکش پایش لحظه‌ای (آنلاین) راه اندازی خواهد شد.

او به اقدامات فرهنگی متبلور در کارکنان و کارگران شرکت فولاد اشاره کرد و گفت: صنعت هر جا که می‌رود فرهنگ جدیدی به آن منطقه تزریق می‌کند و امروز ۹۰ درصد شاغلین فولاد شادگانی بوده که با آموزش‌هایی که در این شرکت می‌بینند مطمنا به خانواده خود و به این ترتیب به جامعه سرایت خواهد کرد.

اخبار استان اخبار