ایجاد بیش از 3 هزار شغل جديد در بخش روستايی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد بیش از 3 هزار شغل جديد در بخش روستايی خوزستان

معاون كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از سال گذشته تاکنون 3 هزار و 95 شغل جديد در بخش روستايی استان ایجاد شده است و در این زمینه جوانان بسیاری به کار گرفته شده‌اند.

سيد سعيد حسينی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون به 102 طرح فراگير مبلغ 45 ميليارد و 532 ميليون و 900 هزار تومان تسهیلات از سوی بانک‌های استان برای ایجاد شغل‌های جدید پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال روستایی ادامه داد: همچنین بانک‌های استان از سال گذشته تا كنون به 1414 طرح اشتغال روستايی مبلغ 199 ميليارد و 291 ميليون و 500 هزار ريال تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

حسينی نژاد تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 3 هزار و 95 شغل جديد در بخش روستايی و 676 شغل در بخش فراگير ايجاد شده است.

معاون كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاکید بر لزوم آموزش و توجيه متقاضيان طرح‌های اشتغالزا خاطرنشان کرد: در این زمینه می‌توان با آموزش مناسب متقاضیان زمینه را برای تسریع فعالیت طرح‌های اشتغالزا در استان فراهم کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار