ایجاد فرصت شغلی با راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش

دسته ها: اخبار استان اخبار

ایجاد فرصت شغلی با راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی (ع) اهواز از راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نیسی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی (ع) اهواز با اشاره به راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش چرخی و دست دوز چرمی بیان داشت: این اقدام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی و در سال “حمایت از کالای ایرانی” و با هدف توانمند سازی نیروی انسانی برای ایجاد فرصت شغلی برای جوانان جویای کار این کارگاه در منطقه ملاشیه اهواز راه اندازی گردید.

وی افزود: در هر دوره آموزشی این کارگاه، تعداد 40 نفر کارآموزان در 2 شیفت صبح و عصر مهارت های لازم را به منظور تولید کیف و کفش چرمی و براساس استاندارد شغلی فرا می گیرند.

نیسی، اینگونه کارگاه ها را یکی از مهم ترین راهکارهای ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد خانواده ها عنوان کرد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی (ع) اهواز اظهار کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از ضروری ترین اقدامات برای ورود آن ها به بازار کار و اشتغال است.

این مقام مسئول اذعان داشت: کارآموزان پس از اتمام دوره و موفقیت در آزمون پایان دوره، گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای دریافت می کنند.

رضا نیسی تصریح کرد: محصولات تولیدی این کارآموزان برای فروش به بازار عرضه می شود.

اخبار استان اخبار