ایجاد ۳۵۰ فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک از ایجاد ۳۵۰ فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد.

سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، حمایت از کسب‌وکار ایرانی، ایجاد بستر لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کارآفرین‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اندیمشک از اولویت‌های مهم این شهرستان است.

وی افزود: با اعتباری بالغ‌بر ۵۸۰ میلیارد ریال در حوزه صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی، سردخانه محصولات کشاورزی، ۳۲ گلخانه تولید سبزی و سیفی، کشت نشا در اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

مدیر اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های روز جاری (۱۹ بهمن سال ۹۸) در سفر معاون مدیریت وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی ۳۵۰ فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک ایجاد شد.

حسینی با اشاره به کلنگ زنی پروژه بسته‌بندی نوشیدنی با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: کلنگ نیروگاه مپنا با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط معاون وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مدیرکل کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مدیران محلی در اندیمشک آئین افتتاح و آغاز روند اجرایی چندین پروژه اشتغال‌زایی در اندیمشک برگزار شد.

اخبار استان اخبار