ایجاد 100 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد با اعطای تسهیلات میلیاردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد 100 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد با اعطای تسهیلات میلیاردی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از ایجاد 100 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 100 فرصت شغلی برای مددجویان این اداره ایجاد شده، اظهار داشت: 16 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد این فرصت های شغلی اعطا شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 400 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد دزفول با واگذاری 65 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی ایجاد گردید.

رحیمی اذعان داشت: همچنین 665 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد دزفول از مهارت های لازم و حرفه آموزی بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول در ادامه افزود: 96 خانوار زیرپوشش کمیته امداد سال گذشته با همکاری بانک ها و ارائه تسهیلات به مرحله خودکفایی رسیدند که این افراد خود عامل اشتغال افراد دیگر شدند.

این مقام مسئول ایجاد اشتغال و توانمندی فکری، اقتصادی و فرهنگی مددجویان را از اهداف کمیته امداد عنوان و بیان کرد: ایجاد اشتغال ضمن توانمندی، اعتماد به نفس مددجویان را بالا می برد.

وی ایجاد اشتغال پایدار و کاهش هزینه های مددجویان را از دیگر اهداف کمیته امداد دانست و گفت: می توان با استفاده از فضای روستایی، فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا برای مددجویان فراهم کرد.

مسعود اظهار کرد: امید است با اجرای طرح های اقتصادی ویژه مددجویان هر روز توانمندی مالی آن ها بهتر شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار