ایجاد 136 هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی کشور طی امسال هدفگذاری شده است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد 136 هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی کشور طی امسال هدفگذاری شده است

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت:امسال با برنامه ریزی انجام شده 136 هزار فرصت شغلی مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد می شود.
علی یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اندیمشک افزود:با توجه به تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته برای فعال شدن طرح های نیمه تمام و طرح هایی که قرار است در نواحی و شهرک های صنعتی کشور راه اندازی شوند، امسال شاهد جهش خوبی در حوزه اشتغال و تولید در این نواحی خواهیم بود.
وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 794 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که دولت در راستای پویایی این شهرک ها و نواحی صنعتی تلاش می کند اظهار کرد:با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی برای تکمیل و کیفی سازی زیرساخت های شهرک های صنعتی کشور برنامه ریزی خوبی انجام شده است.
یزدانی اضافه کرد:با توجه به محدودیت منابع آب و استفاده از پساب فاضلاب های صنعتی استفاده مجدد این آب برای برخی از مصارف در شهرک ها انجام خواهد شد.
معاون وزیر صنعت ، معدن ،توسعه خوشه های صنعتی و بهم رسانی بنگاههای کوچک و بزرگ در قالب پیمانکاری های فرعی را از دیگر ماموریت های امسال این سازمان عنوان کرد.
علی یزدانی و هیات همراه صبح امروز در بازدید سه ساعته ، وضعیت شهرک های صنعتی اندیمشک را بررسی کرد.
وی همچنین در نشست با صنعتگران اندیمشک مشکلات آنها را بررسی و خواستار تلاش بیشتر برای ایجاد تحول در شهرک های صنعتی اندیمشک شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار