ایجاد 1500فرصت شغلی با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد 1500فرصت شغلی با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک

مدیر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک با اشاره به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک دولتی و از منابع داخلی وزارت نیرو احداث خواهد شد گفت: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک یک هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

محسن نیک‌بخت در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه دومین نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: تمام مجوزات لازم برای احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک با توان اسمی ۵۰۰ مگاوات و با ظرفیت تولید ۴۵۱ مگاوات در منطقه پشمینه زار در ۱۵ کیلومتری جاده سد کرخه لحاظ شده و صبح امروز با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق کشور کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بهره‌برداری ۲۰۰ فرصت شغلی در نیروگاه حرارتی اندیمشک ایجاد خواهد شد، افزود: در زمان روند احداث نیروگاه برق حرارتی اندیمشک یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد.

مدیر پروژه نیروگاه برق حرارتی اندیمشک تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک با توجه به رشد سالانه مصرف برق یک گام مهم در جهت پایداری شبکه، صادرات برق به کشور عراق و افزایش توان تولید برق در استان خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این نیروگاه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بیان کرد: نیروگاه برق حرارتی اندیمشک در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و در مدت زمان کمتر از ۴۴ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه نیروگاه دولتی و از منابع داخلی وزارت نیرو تامین شده افزود: نیروگاه از نیروگاه‌های مدرن با راندمان کاری بالا و آلودگی کم محسوب می‌شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار