ایجاد 2 رشته جدید در دانشگاه آزاد دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد 2 رشته جدید در دانشگاه آزاد دزفول

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از افزوده شدن دو رشته جدید “مشاوره” و “شیمی کاربردی” در مقطع کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

مسعود بیتانه در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان با اشاره به تلاش دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برای گسترش رشته‌ها در این دانشگاه، اظهار کرد: ما به دنبال گسترش رشته‌های کاربردی و بین‌رشته‌ای در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه هستیم. تلاش می‌کنیم رشته‌هایی را در دانشگاه تاسیس کنیم که از بازار کار مناسب‌تری برخوردار هستند.

وی افزود: در همین راستا نیز با پیگیری‌های انجام شده مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته “مشاوره” و “شیمی کاربردی” در مقطع کارشناسی پیوسته اخذ شده است. در این دو رشته پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. با افزوده شدن این دو رشته، تعداد رشته‌های دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته به 31 رشته رسیده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول ادامه داد: در تمام این رشته‌ها به جز رشته پرستاری و مامایی، پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. هم‌اکنون حدود هشت هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار