ایران برگر 460 میلیون تومان فروخت

دسته ها: اخبار

امسال هم نوروز با اکران پنج فیلم سینمایی در گروه های مختلف آغاز شد و بخشی از تفریحات مخاطبان پس از دید و بازدید نوروزی که سنت پسندیده ای است حضور در سالن های سینما است.

فروش نوروزی فیلم ها در هفته اول تعطیلات از اهمیت خاصی برخوردار است اگرچه فروش فیلم ها در هفته اول به دلیل تعطیلات نسبت به هفته دوم که تعطیلات نوروزی رو به اتمام است کمتر خواهد بود اما با نگاهی به فروش فیلم ها در هفته اول می توان علایق مخاطب را به گونه های مختلف فیلم جست وجو کرد.

برای دریافت دقیق آمار فروش فیلم های اکران نوروزی از دفاتر پخش فروش فیلم ها را جویا شدیم . اکران نوروزی از 20 اسفندماه آغاز شد اما به مدت سه روز نمایش فیلم ها، سالن های سینما در حالت تعطیل و نیمه تعطیل بود و روز اول و دوم اکران فیلم ها اکران نمایش در تمام سالن ها نداشتند زیرا هنوز هارد فیلم ها برای پخش آماده نبود.

ایران برگر 460 میلیون فروخت

امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران درباره میزان فروش فیلم «ایران برگر» گفت: فیلم سینمایی ایران برگر در 30 سالن سینما به نمایش درآمده است و فروش فیلم در جمعه شب (7 فروردین ماه) در تهران 62 میلیون تومان بود و روز پنج شنبه (6 فروردین ماه) 53 میلیون تومان فروش داشت.

وی ادامه داد: مجموع فروش فیلم در تهران به 360 میلیون تومان رسید و در شهرستان ها فیلم 7 روز است که به نمایش درآمده است و ظرف این مدت کوتاه به صورت تقریبی به فروش 100 میلیون تومانی دست یافته است.

قطبی در خاتمه به تعداد سالن های سینما اشاره کرد و گفت: تعداد سالن سینما در تهران 30 سالن و در شهرستان 75 سالن در اختیار فیلم است که فروش کل فیلم به 460 میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، دفتر پخش فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» نور تابان است که به دلیل سفر محمدرضا صابری مدیر این شرکت به عتبات عالیات پاسخگوی فروش فیلم نبودند.

رخ دیوانه در تهران 420 میلیونی شد

مسئول پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم گفت: رخ دیوانه با استقبال خوبی مواجه بود و تاکنون بعد از گذشت 15 روز از نمایش فیلم (بدون احتساب تعطیلات) در تهران به فروش 300میلیون تومان دست یافته است. این فیلم در تهران دارای 30 سالن نمایش است.

وی درباره آمار فروش فیلم در شهرستان ها گفت: این فیلم 41 سالن در شهرستان در اختیار دارد که تا کنون 120 میلیون تومان فروش داشته است.

سعید خانی مدیر پخش دفتر صبا و تهیه کننده استراحت مطلق نیز درباره آمار فروش فیلم گفت: تاکنون 17 روز از اکران فیلم گذاشته است و در تهران با در اختیار داشتن 22 سال سینما 345 میلیون تومان فیلم فروش داشته است و در شهرستان ها فیلم در 20 سالن سینما به نمایش درآمده است که تقریباً 138 تومان فروش داشته است.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «روباه» که در گروه فرهنگ به نمایش درآمده ساخته بهروز افخمی است این فیلم زیر نظر تهیه کننده محمد پیرهادی پخش می شود که متاسفانه تا زمانی که گزارش آماده می شد آمار فروش فیلم اعلام نشد. (فارس)

اخبار